TRUETRUE
T

  • T
    Poznaj swojego nowego przyjaciela w nauce programowania- TRUETRUE. Robot typu All-in-one to najlepsze rozwiązanie do nauki programowania dla edukacji początkowej.

    SIGONGmedia, to twórca wybieranej przez 90 % nauczycieli z Korei platformy edukacyjnej „I-Scream S”, przygotowującej uczniów do rozpoczęcia nauki programowania. Robot TRUETRUE powstał we współpracy z wydziałami akademickimi University of Software Education i zespołem badawczym z laboratorium robotyki KAIST..

  • CARD GAME CARD GAME

    Zdolny do wykonywania różnych czynności bez konieczności podłączania do sieci, kodowanie bloczkami I za pomocą aplikacji.

    TRUETRUE umożliwia dzieciom naukę poprzez zabawę, w jakimkolwiek miejscu, o jakimkolwiek czasie- od programowania za pomocą narzędzi nie wymagających podłączenia do sieci, poprzez programowanie z wykorzystaniem urządzeń typu tablet, smart fon, komputer.

  • BOARD GAME BOARD GAME

    Nauka zgodna z nurtem kształcenia STEAM jak również z podstawą programową.

    TRUETRUE wspiera kompleksowe kształcenie w zakresie kodowania dzięki materiałom z zakresu informatyki po twórcze programowanie robotów, które jest niezbędne dla rozwijania przyszłych talentów.

Niepowtarzalny robot TRUETRUE dla doskonałej nauki programowania.

Nowicjusze mogą odkrywać świat programowania krok po kroku. Różnorodne zadania, które wykonuje robot, pozwalają uczniom na zdobycie doświadczenia w dalszej nauce kodowania.

  1. 1

    Bez konieczności podłączania do sieci.

    Odkrywanie podstawowych zasad programowania takich jak sekwencje, pętle i warunki. Na tym etapie uczniowie mogą odkrywać świat programowania, bez konieczności podłączania do komputera.

  2. 2

    Kolorowe karty do programowania

    Wprowadź TRUETRUE w ruch za pomocą kolorowych kart do programowania. Śledząc ruch robota uczniowie w prosty sposób mogą zrozumieć podstawowe zasady programowania.

    Color card
    U
  3. 3

    Wykrywanie ruchu.

    TRUETRUE rozpoznaje wybrany za pomocą przechylenia kierunek i wykonuje go w określonym porządku dzięki 3-osiowemu akcelerometrowi. W ten sposób można go programować, robot będzie podążał w wybranym przez Ciebie kierunku.

    Motion Detection
  4. 4

    Śledzenie linii

    TRUETRUE rozpoznaje narysowne na kartce papieru lub na tablecie linie i kolory i przemieszcza się po nich. Jest to zachęta dla uczniów, do bycia kreatywnymi i tworzenia własnych plansz, po których robot będzie się przemieszczał.

    Line Tracing
    Recommended thickness 2~5mm
    wave
  5. 5

    Kodowanie bloczkami

    Truetrue pomoga uczniom w prosty sposób zrozumieć zasadę kodowania bloczkami. Po złożeniu odpowiednich bloczków, składających się z różnych poleceń, TRUETRUE zacznie się poruszać.

    Block coding
  6. 6

    Twórcza aktywność

    Ciesz się różnymi aktywnościami twórczymi dzięki TRUETRUE. Zwiększaj efekty uczenia się i zainteresowanie uczniów. To sprawia, że kodowanie jest przyjemniejsze.

    DIY
    • Making music with TRUETRUE
      Tworzenie muzyki za pomocą TRUETRUE

      Twórz własną muzykę dzięki aplikacji Truebot Music Card i SCRATCH. Możesz angażować się w różne działania muzyczne, takie jak TrueNanta i HandBell.

    • Working out with TRUETRUE
      Aktywność sportowa z TRUETRUE

      Ciesz się różnymi sportami dzięki TRUETRUE.
      TRUETRUE może towarzyszyć Ci w tenisie, kręglach i innych zajęciach sportowych.

Pobierz aplikacje TRUETRUE

Spotkaj się z przyjaciółmi, którzy sprawią, że z TRUETRUE będzie więcej zabawy.
Ciesz się kodowaniem i zwiększ swoją kreatywność.

Pobierz aplikację TRUETRUE